neděle 5. března 2017

Brokolicový salát mnoha chutí

Dnes vám přináším krátkou inspiraci na super rychlý, super zdravý a super dobrý salát, jehož základem je syrová brokolice. Ujišťuji vás, že tento zeleninový salát chutná i zapřisáhlým odpůrcům zdravé stravy. Já sama mám vždycky problém, abych nezhltla celou mísu na posezení.
Salát je vhodný k večeři nebo jako lehký oběd.

Ingredience na 4 menší porce:
1x větší brokolice
1x červená cibule (může být i bílá)
200 g Gorgonzoly (nebo Nivy nebo jiného sýru s modrou plísní)
200 g ořechů a rozinek (kupuji mix ořechů a rozinek z Lidlu)
2 ks předem uvařené červené řepy
kapka řepkového oleje

Postup:
Nejprve jsem si zahrála na Popelku a z ořechů vybrala rozinky, které jsem namočila do horké vody a nechala odstát.
Cibuli jsem nakrájela nadrobno a orestovala na kapce řepkového oleje. Na stejné pánvi jsem pak nasucho opražila ořechy.
Brokolici jsem rozebrala na růžičky a nakrájela tak, aby se i malé růžičky rozpadly na „drobečky“. Červenou řepu jsem pokrájela nadrobno, stejně tak Gorgonzolu.
V míse jsem smíchala nakrájenou brokolici, červenou řepu, sýr, cibuli, ořechy a rozinky.

Tadáá…



Jak vidíte, je to naprosto jednoduché. Kombinace syrové brokolice, plísňového sýra a pražených ořechů bude hotovým koncertem pro vaše chuťové pohárky. Tak na co ještě čekáte? J


Žádné komentáře:

Okomentovat